LifestyleByMe

När Joel Kinnaman gör mordförsök

Publicerad 2016-05-07 20:09:55 i

Eller vad man nu ska säga, men det är någon ni nu ska få höra.

Vet inte riktigt hur jag ska berätta men är släckt med Frank Wagner. Och i familjen finns en deal som måste ske annars är man inget att ha. 

Så Frank då kommer in till mig en dag i ladan(butiken vi har) och börja ta på hela min kroppen och slutar inte fast jag ber... Vi går senare in i huset där det fortsätter och tillslut hittar jag något att slå honom med med han blir arg och tar upp sin pistol och börjar skjuta vilt runt om sig. Lyckas efter om och men hitta en väg ut ur huset och springer tillbaka till ladan där det finns en liten butik, när jag kommer dit har precis Nyberg med patrull (från Wallander) anlänt så springer direkt bakom dem och säger att Frank ska döda mig. 

Dem lyckas gripa honom och jag får ro just för nu iallafall men får se hur upplösningen blir. 

Hur eller hur så kan man nog påstå att jag tittat på för många svenska kriminellare för att ens kunna drömma detta det var ju så starkt med många av detaljerna dock har jag glömt lite under dagen så hade varit bättre om detta skrevs i morse men bättre en inget är det iallafall,Minnas sina konstiga men läbbiga drömmar är alltid roligt, trots att man kan vakna av dem så det är svårt att somna om. 

Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela