LifestyleByMe

Ett år

Publicerad 2016-05-23 17:05:53 i

Då var det baltider igen och snart ett år sedan jag själv åkte iväg. Vad tiden går fort. 

Tänk att snart är ett helt år sedan jag för sista gången träffade det jag fortfarande tänker på. Den ända jag faller för. Kan komma på en massa kvar och tycka att -Han var snygg men lika fort som tanken kommer, lika fort försvinner denn igen. 

Hur kan man sakna någon så mycket som kan knappt kände och som man definitivt inte ens sätt på snart ett år. Det är ju en konstig situation och inte kan jag lämna honom utan han finns där i mina tankar varje nedrans dag. Hjälper gör ju inte heller när man hör alla dessa kärlekslåtar på radion eller spelar sina egna tilllaggda på Spotify.

Att gå vidare när man inte vet hur hans känslor var för mig, när man fick såna känslor som jag fick så fanns det något där men jag vet ju inte och inte vågar jag fråga heller... 

Hur fasen gör man då? Kan ju inte bara glömt honom med stort H....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela