LifestyleByMe

Prom

Publicerad 2015-03-20 13:35:05 i Allmänt,

Balen nalkas, närmare bestämt 31maj. Dock är känslan att jag inte ska gå...
 
1. Har inte någon "dejt" 
2. Har inga pengar
3. Ingen klänning (dock inte svåraste att skaffa)
4. Maten som blir är ingen höjdare direkt! Lax och skaldjur till förrätt, Avskyr att äta saker från havet, och kyckling till varmrätt, äter inte det om jag inte är tvungen!
 
Visst hade jag velat gå bara för grejens skull, Det är ju inte studentbal varje dag precis, men jag som inte är så social av mig vill gärna ha någon att gå med så att jag kanske får nya bekantskaper osv. Det hade kunnat bli en rolig kväll, men bjuder ingen min och insisterar på att jag ska hacka på så stannar jag nog hemma finns ingen anledning för mig att gå om jag bara ska sitta på en stol och kolla när de andra har roligt!
 
Så tyvärr ingen bal för mig, även om det kunde varit roligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela