LifestyleByMe

Något av det roligaste jag gjort!

Publicerad 2014-09-04 15:12:43 i Allmänt,

Säger bara HALKAN!!!!! det var bland det roligaste jag gjort!!! visst i verkligheten skulle jag aldrig vilja göra något sådant utan då vill jag hålla mig på vägen SÅKLART! 
 
Men kan inte säga annat än att det var hur roligt som helst och vill gärna göra det igen om det inte skulle kosta en massa pengar. Liksom sladda och snurra runt, krocka samt volta med bilen det var lite av det vi gjordes och kändes helt sjukt vissa av grejerna så blev väldigt mycket skratt!
 
Men snart är fförhoppningsvis körkortet mitt och jag kommer börja med nästa behörighet direkt efter det BE gäller det då och efter det bara Lastbil kvar men det hoppas jag jag kan få betalt så jag slipper lägga närmare 50-tusen för det ;) absolut inte dyrt NEJ NEJ!! 
 
Tja Roligt Med Halka iallafall!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela