LifestyleByMe

Sthlm

Publicerad 2014-11-25 21:45:03 i

Snart hemma efter em måndag och tisdag fullt med bussåkande och massa info med mera. Modernamuseet, konstfack mm mycket intryck och mycket att se. Gått på stan och guidning genom gamla stan. 

Kickat god mat på en italiensk restaurang. Även druckit alkohol för första gången och säger bara Blää, trots att det var något så gott som päroncider vilket jag älskar så var det verkligen super ärligt och det är något som inte kommer bli en vana kan jag säga. Men sällskapet var trevligt! Sängarna mycket obekväma så längtat hem till min goa mysiga säng och min kära säng kamrat mig käraste katt! 

Lägger upp någon bild nu fler kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela