LifestyleByMe

firtst

Publicerad 2014-11-25 06:47:28 i

Tänk att första gången man rör vid honom ska vara i en dröm...! Att för första gången vara nära på att kyssa honom... Det är en fin känsla men ändå så är det något som klyver mig, det fanns i drömmen 2st en jag höll om och visade känslorna för och en som stod i bakgrunden och betraktade oss med en smärre avundsjuka i blicken. Vad ska det betyda?

Helt ärligt skulle jag bara vilja göra som i drömmen bara dra mig närmre och kolla honom rakt i ögonen och le. Men jag är rädd, vet inte varför men är väl som i vanliga fall man är rädd för att få hjärtat krossat och man tycker personen är för bra för än. 

Men jag jag vara helt ärlig så gillar jag honom verkligen och på något sätt tror jag han på sätt och vis gillar mig också, men jag vet ju inte säkert och det är det som gör att jag inte vill gå vidare... Blir arg på mig själv och tycker det bara blir värre, med min blyghet vågar inte kolla på honom och skulle blicken fastna och han kollar mot mig så får jag panik och kör bort blicken så fort jag kan. 

I really like him but hon can I do....? 
Den kyssen som höll på att hända i drömmen var på väg att bli fantastiskt men jag vaknade och fick aldrig veta varför vi inte gjorde det... Tusan denna inbyggda sover klocka eller vad det nu var!


Kunde hoppats han läst detta men ändå inte då drt mesta jag skriver är larvigt. Men mycket handlar om honom och hur jag känner så det är väl därför antar jag. 

Kommer väl få leva med detta resten av mitt liv om jag inte gör något åt saken för jag måste ju få veta, veta om han känner något eller inte, jag bara måste!

Slut på babblandet bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela