LifestyleByMe

Jonathan vs Viktor...

Publicerad 2014-06-24 21:10:15 i Allmänt,

Båda mycket fina namn med helt olika personligheter men ändå så pass lika att jag kan falla för dem båda. Finns många ned dessa namn i min närhet så kunde lika gärna skriva deras förnamn.

Jonathan som jag för någon dag sedan kom på liknande en skådespelare jag tycker ser riktigt go ut. Med en personlighet jag inte kan sätta ord på och en bakgrund så lik min.

Viktor som däremot än född in i en Fotbolls familj och haft träning på scheman hela sitt liv. Med det där leendet och ljuva vara glimrande ögon.

Jonathan som gjorde narr av sig i mitt tycke med att visa alla i sin nya klass vem som stött på honom...

Viktor som varje dag alltid hade ett leende på läpparna och som var den ända som äns sa hej till mig på morgonen när vi möttes i korridorerna.

Jonathan som jag på något vis inte konectat med men som jag ändå haft känslor för av någon anledning.

Viktor som jag bara behöver le mot så känns det som om han fattar precis vad jag vill säga min inte får ur min mun.

Jonathan som jag såg något i sedan första dagen han kom in genom skolans dörrar.

Viktor som jag inte ens märkte av på så vis den dagen vi började, har ett svagt minne av hans gestalt men inte mer såg knappt åt hans håll trots vårt grupparbete vi hade tillsammans.

Jonathan som jag nu efter dessa rader inte förstår varför jag gillar eller vad med honom jag äns föll för.

Viktor som verkar vara min dröm kille men som ändå är så långt ifrån det jag trodde jag ville ha...

Men tror jag nu fattar att Viktor är den jag fattat tycke för och Jonathan är bara en ursäkt till att jag inte hittar in till personen jag så än önskar värre min.

Kärra Viktor jag vet du ej kommer läsa detta men jag måste få det sagt...

Jag älskar och har gjort sedan den dagen jag träffade dig första gången. Trots att jag inte såg dig då är mitt minne än kvar och det ger mig alla detaljer som behövs.
Love you now, Love you then and always vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela