LifestyleByMe

Att komma på det oväntade

Publicerad 2014-06-21 22:17:14 i Allmänt,

Förut om dagen kom jag på än lite... ja jag vet inte läskig/ knäpp grej.

Jag satt som jag brukar framför Tv och kollade på Nikelodion i vanlig ordning. Ett av deras nyare program var i rullning och jag som tycker ena skådespelare är lite gullig stannar såklart kvar och tittar...

Då slog det mig från klar himmel att han är väldigt lik en kille jag hade gillat för några år sedan, minns jag rätt har jag skrivit om honom här.

Det är väl lite lustigt ändå... trodde mina känslor för honom var borta men nu vet jag inte, är det så att jag fortfarande känner något för honom? Det borde ju inte precis vara en slump att den tanken kom upp precis... Eller?

Och den killen jag tror jag gillar nu, gör jag verkligen det? Gillar jag honom lika mycket som jag trodde att jag gjorde?

Hmm något jag verkligen inte vet och antagligen inte kommer få veta heller... Hoppas bara att min prins snart visar sig snart... Vill åtminstone veta att han finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela