LifestyleByMe

Mitt andra hemland...

Publicerad 2013-11-28 20:50:00 i Allmänt,

... Eller vad man nu ska säga?!
 
Jaa på måndag åker jag över dagen till mitt andra hemland. Det vill säga Danmark, Säger bara jippii dabba dooooo!!!!!!! 
 
Vi ska nämligen iväg till Köpenhamn på studieresa med både 2:orna och 3:orna i Design och Arkitektur grupperna. Kolla runt på olika byggnader mm. 
 
Och varför är det då mitt andra hemland...Jo jag älskar verkligen ÄLSKAR Danmark och dess erbjudande. Dock har jag ju aldrig varit där men vad tusan... Lite danska kan jag även då jag älsar att kolla på en dansk film serie som heter Karla og Katrine och Karla og Jonas Dessa måste ni verkligen se riktigt bra. 
 
Sedan utan att skrytta då jag inte är en sådan person som gillar att göra det. Jag har ju iallafall efter släktforskning har vi band till den gamla danska släkten och inte mindre än till Fredrik II och inte minst den mer kända för oss i sverige som han han näms som Kristian Tyran! Så ni bör vara på er vakt denna lantliga tjej har en hel del kungligheter i släkten ;)

Take care 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-29 00:13:01

Åååh skoj att äntligen få åka till Danmark! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela