LifestyleByMe

Hello my Friends / Enemies

Publicerad 2013-06-24 21:57:08 i Allmänt,

Var ett tag sedan sist men nu sitter jag här igen. i mitt liv händer det inte så mycket utan jag sitter mest hemma ensam och har egentligen mycket att göra men som jag inte kommer till skott med tyvärr. har en text jag skrev när familjen var på en dags resa ner till skåne om Triangeldrama men inte skrivit in den här.
 
Varför jag skrev det??, det är enkelt jag behövde helt enkelt skriva av mig och tog det som ett tillfälle när jag satt själv i baksätet med mycket utrymme och ingen som ser vad man skriver det kan vara riktigt skönt men detta är dock inte hela historien om Varför utan det döljer sig en hel det mer bakom det.
 
Vill ni veta det största andleningen?? och även var jag skrev så kommentera här under så kommer jag lägga ut det... Annars förblir det en hämlighet (FOREVER and EVER)
 
Ha en bra kväll så ses vi snart igen, hoppas jag iallafall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela